Hoe plaats ik video's in de Course Gallery?

Elke cursus in Brightspace heeft een eigen Kaltura Course Gallery. Docenten (en in sommige Brightspace cursussen ook studenten) kunnen hier video's plaatsen die ze eerder hebben geupload naar Kaltura My Media. Ook kun je hier gebruiksstatistieken bekijken.

• Navigeer in de Brightspace cursus naar Activities in de navbar van je cursus.
  • Klik op Kaltura Course Gallery.
  • Klik op Add Media.
  1. Vink in My Media de video('s) aan die je wilt toevoegen.
  2. Klik op de blauwe knop Publish rechts boven in het scherm. Je video wordt nu in de Course Gallery geplaatst. Op dat moment is hij meteen zichtbaar voor de docent(en) van de Brightspace cursus. De Course Gallery is standaard zo ingesteld dat je medestudenten in de cursus de door jou geplaatste video pas kunnen zien nadat de docent de video heeft goedgekeurd. In dat geval staat er All media was published successfully. Note that your media will not be listed until a moderator approves it. Zodra de docent je video accepteert, wordt hij in de Course Gallery ook zichtbaar voor je medestudenten.

Totdat de docent je video heeft geaccepteerd zie je in de Course Gallery het volgende:

Als je wilt weten hoe je een video uit Kaltura toevoegt aan een assignment, lees dan het artikel Hoe lever ik een video-opdracht in?

Previous Article Hoe kan ik een geüploade video downloaden?
Next Article Hoe deel ik een video met anderen?