Hoe werkt Assignments?

Assignments homepage
Submission History

Docenten kunnen in Brightspace een assignment aanmaken waar je als student een opdracht kunt inleveren. Hoe je dit doet, lees je in het artikel Hoe lever ik een Assignment (opdracht) in?

Assignments homepage

1. Navigeer naar Activities in de navbar van je cursus.
  2. Klik op Assignments. Je landt op de Assignments homepage.

Op de Assignments homepage zie je een overzicht van alle assignments die de docent voor de cursus heeft aangemaakt. In de tabel is de volgende informatie opgenomen:

1. Onder Assignments zie je de assignments onder de categorieën waaronder deze vallen. Klik op de naam van een assignment om deze in te leveren.
  2. Onder de titel van de assignment vind je de Due date. Dat is de deadline. De Available dates zijn de data waarop de assignment beschikbaar is. Als de docent het zo heeft ingesteld, kun je de assignment voor de startdatum of na de einddatum wel bekijken, maar niet inleveren.
  3. Onder New Submissions zie je wat jij hebt ingeleverd.
  4. Onder Completed zie je de status van de assignment. Hier zie je of je de opdracht hebt ingeleverd.
  5. Onder Evaluated zie je de evaluatiestatus. Als de docent je opdracht nog niet heeft beoordeeld, staat er 0/1. Als de docent commentaar heeft gegeven of een score heeft ingevoerd, staat er 1/1.
  6. Onder Feedback Published vind je de feedback die de docent heeft ingevoerd.

Wil je een melding ontvangen als de docent feedback op een assignment publiceert en/of updatet? Dan kun je dit instellen bij je notifications. Je kunt ook instellen dat je een melding krijgt twee dagen voor de deadline van assignments.

Submission History

• Onder Assignment selecteer je van welke assignment je de inlevergeschiedenis wilt zien. Klik op Apply.
  • Onder Assignment Type zie je om wat voor soort opdracht het gaat (Individual assignment of Group assignment).
  • Onder Submission(s) zie je het door jou ingeleverde bestand/de door jou ingeleverde bestanden.
  • Onder Date Submitted zie je wanneer je de assignment hebt ingeleverd.
Previous Article Wat kan ik onder Course Schedule?
Next Article Hoe lever ik een Assignment (opdracht) in?