Waar kan ik mijn eerder ingeleverde opdrachten terugvinden?

Over dit onderwerp is ook een video gemaakt. In deze video wordt stapsgewijs uitgelegd waar je je ingeleverde opdrachten terug kan vinden. Onder de video vind je de uitgeschreven handleiding.

Opdrachten die je in Brightspace hebt ingeleverd, blijven beschikbaar om op een later moment terug te kijken.

1. Navigeer naar Activities in de navbar van je cursus.
  2. Klik op Assignments. Je landt op de Assignments homepage.

Op de Assignments homepage zie je alle opdrachten van een cursus geordend in categorieën.

• Klik op Submitted onder Completion Status om je ingeleverde opdracht te bekijken.
  • Je landt dan op de Submission History pagina.
  • De door jou ingeleverde opdracht verschijnt onder Submission(s). Klik op de link om het bestand/de bestanden te openen.

Vanaf Submission History is het ook mogelijk andere opdrachten te openen.

1. Klik op het uitklappijltje om de lijst met alle opdrachten te openen.
  2. Klik op de opdracht waarvoor je de submission(s) wilt terugzien.
  3. Klik op Apply. De door jou ingeleverde opdracht verschijnt onder Submission(s).
Previous Article Hoe kan ik ingeleverde opdrachten opnieuw uploaden?
Next Article Hoe bekijk ik een rubric die de docent gebruikt om een opdracht na te kijken?