Hoe kan ik de gegevens van een contactpersoon in geval van een calamiteit onderhouden?

In geval van een calamiteit (en jezelf niet te bereiken bent) wil de Radboud Universiteit in staat zijn om contact op te kunnen nemen met een bekende van jou als student. De contactgegevens die je in eerste instantie via Studielink of via een aanmeldproces (niet in elk proces wordt de vraag gesteld) hebt doorgegeven worden door de Radboud Universiteit overgenomen in OSIRIS.Let op: Bij elke herinschrijving, nieuw verzoek tot inschrijving in Studielink of nieuw aanmeldproces waarin de vraag gesteld wordt, wordt je gevraagd de contactgegevens opnieuw in te vullen. In OSIRIS worden vervolgens de gegevens overschreven zodat de meest recente gegevens worden overgenomen. Je kunt de gegevens, indien je dat wenst ook op elk moment in OSIRIS wijzigen en zo up-to-date houden.  Hier staat beschreven hoe dat werkt.

Ga naar: > Mijn gegevens

OSIRIS Student Mobile - Google Chrome

Klik rechtsboven in het scherm op je pasfoto, en vervolgens op 'MIJN GEGEVENS' of klik op de knop 'Calamiteitennummer'.

Ga naar: > Aanvullende informatie

OSIRIS Student Mobile - Google Chrome

Ga naar het tabblad 'Aanvullende informatie' en klik vervolgens op het potlood icoontje achter 'Calamiteiten gegevens'.

Werk de contactgegevens bij

OSIRIS Student Mobile - Google Chrome

Geef een (mobiel) telefoonummer op en geef de relatie op die je hebt tot de persoon van het telefonnnummer. Klik vervolgens op de knop 'OPSLAAN'

Previous Article Hoe kan ik mijn bindend studie advies (BSA) raadplegen?