Hoe kan ik notities van begeleiders en onderwijsbureaus raadplegen?

Medewerkers, begeleiders, studentendecanen, psychologen, leden van een examencommissie, etc. kunnen notities bij studenten maken. Deze notities zijn indien dat zo is ingesteld zichtbaar voor studenten in OSIRIS. Deze notities kunnen door de maker ervan gedeeld worden met andere medewerkers van de Radboud Universiteit. Als een notitie wordt gedeeld is het zichtbaar met wie de notitie wordt gedeeld.

Ga naar: > Notities

Selecteer de menuknop linksboven in het startscherm, en kies 'Notities'

In het notities scherm zie je alle notities die zijn gemaakt bij jou. Ze zijn gesorteerd op datum (meest recente bovenaan).  Verder kunnen notities ook een 'aktiepunt' zijn. in dat geval is er ook een deadline aan verbonden. Die wordt ook getoond, in  het groen indien de deadline nog niet is verstreken en in  het rood indien de deadline wel is verstreken. Ook kan er aan een notitie een document worden gekoppeld. Dat is dan zichtbaar doordat er een paperclip icoon achter de notitie staat. Elke notitie heeft een eigenaar, dat is degene die de notitie heeft geschreven. In bovenstaand overzicht zijn de namen van de eigenaren onzichtbaar gemaakt.

Als student kun je reageren op een notitie. Wanneer er achter tussen haakjes een cijfer staat, betekent dat dat er een aantal reacties is geweest op de notitie.

Reageren op een notitie

In bovenstaande notitie zie je de reacties staan die de student heeft gegeven op de notitie. Door op de knop 'REACTIE TOEVOEGEN' te klikken kun je een reactie toevoegen.

Typ een reactie op de notie  en klik op opslaan. de eigenaar van de notiti zal nu een bericht krijgen dat je hebt gereageerd.

Optioneel kun je ook een document bijvoegen bij de notitie. Niet alle documenttypes worden geaccepteerd.

Previous Article Hoe kan ik berichten van de universiteit zien?
Next Article Hoe kan ik reageren op een notitie van een begeleider?