Hoe werk ik met awards en badges in mijn ePortfolio?

In sommige cursussen worden Awards gebruikt om studenten aan te moedigen en te belonen. Een award bestaat meestal uit een badge (afbeelding) met een omschrijving en eventuele credits.

Hoe voeg ik awards toe aan mijn ePortfolio?

1. Klik in de cursus op Administration.
  2. Kies Awards.
  1. Klik  in de Badge op Share.

Om alle awards te bekijken die je kunt verdienen in deze cursus, klik je op View Available Awards.

Om alle awards te bekijken die je ook bij andere cursussen hebt verdiend, klik je op Include awards from other courses.

1. Klik op Send to ePortfolio.

Wat kan ik met awards?

1. Klik op ePortfolio.

Klik op de award die je net hebt toegevoegd om deze te bekijken.

Klik op het pijltje naast de award om het menu te openen. Het award item heeft dezelfde eigenschappen als andere items. Je kan het delen, aanpassen, verwijderen en bekijken.

Je kan Awards ook gebruiken in presentations. Hierbij wordt de afbeelding, de omschrijving en de credits getoond.

Previous Article Hoe vul ik een rubric in van een met mij geshared item uit een ePortfolio?
Next Article Hoe gebruik ik (course) rubrics in presentaties?